آموزش های آزاد و مجازی
1403/2/16 یکشنبه
برگزاری دوره های آموزش عالی آزاد «آموزش مربیگری پیش دبستانی» و «معلم ابتدایی» در سقز
کلاس دوره های آموزش عالی آزاد «آموزش مربیگری پیش دبستانی» و «معلم ابتدایی» در دانشگاه پیام نور سقز شروع شد.

.

براساس این خبر، دوره آموزش عالی آزاد «آموزش مربیگری پیش دبستانی» با حضور 70 نفر از داوطلبان در سالن همایش های دانشگاه پیام نور سقز آغاز به کار نمود.
در این دوره مواردی همچون: شیوه تدریس و آموزش، روان شناسی رشد  آموزش مفاهیم فرهنگی و اجتماعی، آشنایی با شیوه های قصه گویی و نمایش خلاق،  بازی و اسباب بازی و...آموزش داده می شود و شرکت کنندگان از مراکز مختلف پیش دبستانی و توانبخشی بازدید خواهند کرد.
در دوره معلم مدارس ابتدایی نیز با حضور 70 نفر از متقاضیان، مواردی همچون: شیوه تدریس و آموزش، آموزش مفاهیم فرهنگی و اجتماعی، آشنایی با شیوه های مدیریت کلاس درس و...آموزش داده می شود و شرکت کنندگان از مراکز و مدارس ابتدایی بازدید خواهند کرد.
دوره فوق با هدف  دانش افزایی و تربیت نیروی انسانی کارآمد و ماهر در زمینه معلمان مدارس ابتدایی، آشنایی با رشد همه جانبه و متعادل دانش آموزان در زمینه های جسمی، عاطفی، روانی، ذهنی، اجتماعی و اخلاقی توسط کارآموزان، آشنایی با برنامه ها و روش های مناسب تدریس و مدیریت کلاس توسط کارآموزان برگزار می شود.
مدرس این دوره ها، دکتر مسعود نجاری و دکتر فواد بابایی با همکاری جمعی از اساتید رشته های علوم تربیتی و روانشناسی می باشند و در پایان به شرکت کنندگان گواهی موردتایید وزارت علوم اهدا می گردد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر